Társadalmi és tudatformáló kampányaink célja, hogy az egyén szintjén próbáljuk felhívni a figyelmet olyan fontos kérdésekre és problémákra, amelyeket nem lehet hatósági eszközökkel, "parancsszóval" kezelni, csak az emberek meggyőzése útján van lehetőség arra, hogy a közösség szintjén hatást érjünk el. Ilyen az egészségtudatosság, a pénzügyi tudatosság, és ilyen kérdés a közlekedésbiztonság kérdése.

2020-ban a közlekedésbiztonságra fókuszáltuk tudatformáló társadalmi kampányunkat. Rádiószpotokat készítettünk, amelyek a Trend FM gazdasági rádióban hangzottak el egy hónapon keresztül.

Az Alapítvány a Mindennapi Tudatosságért által finanszírozott, a Nemzeti Útdijfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. közlekedésbiztonsági kampányáhpz csatlakozó rádiószpotok videóváltozatát az alábbiakban tudják megtekinteni.

Alkohollal kínálják a vezetőket?